Vi är framme

Hej på er hjärtan!

Här har det ekat tomt ett tag, men vi är framme och njuter så av lite semester. Det är verkligen så välbehövligt för både mig och Albin som jobbade fram tills dagen innan vi reste iväg.
Anledningen till min frånvaro har dels varit för allt klydd med Nouw appen och sen har jag bara släppt allt sen jag kom till Italien.

Nu har redan dag 2 gått och jag ligger i sängen redo för sängdags. Jag har absolut inte varit duktig på att ta bilder men här kommer lite grann.

Resan började i onsdags vid 12 - tiden, vi tog bussen till Lund för att sedan hoppa på tåget som skulle ta oss till Kastrup. När vi väl kommer på tåget hinner vi åka en station innan dem ropar ut och det tåget ska in på lagning. Vi hoppar av och hoppar på nästa tåg som går 20 minuter senare. Som tur var va vi ute i god tid så detta gjorde inte allt för mycket. När tåget kommer hoppar vi på och då funkar inte AC och notera då att vi lämnade Sverige med 30 graders värme. Väl framme på Kastrup flyter allt på och tiden rullade på snabbt.
Även flyget gick bra, vi flög i två timmar och tiden gick så fort!

När vi landade två timmar senare stod Albins föräldrar redo att plocka upp oss på flygplatsen. Vi hoppade in i bilen och tog oss till campingen.

Igår och idag har vi spenderat våra dagar vid havet och poolen och vi njuter verkligen till fullo.

Förhoppningsvis tar jag lite fler bilder och ska göra mitt beställa för lite mer uppdatering.