Min London resa

Min London resa började fredagen den 7 April då vi tog ett flyg vid 13 tiden och var sedan framme på hotellet vid 15-16 tiden. På kvällen gick vi bara ut på resturang som verkligen var så ofräsch och hade mest skräp mat om man jämför med dem restaurangerna vi gick på dem andra dagarna...

Lördag den 8 April så åkte vi till Madame Tussaud och för er som inte vet vad det är så är det ett slags museum med vaxdocker som ska föreställa kända personer. Tog några bilder därifrån som ni kan se här nedan för. Efter att vi hade varit där gick vi och åt lunch och sedan gick vi runt och shoppade lite. Då vi även hittade en Primark, dock var det alldeles för mycket folk så hann inte kolla så mycket där, men fick ändå med mig tre saker. Vi hade även en liten glasspaus i Hyde Park som var så mysig. Efter det gick vi till en resturang och åt middag.

Söndagen 9 April tog vi tunnelbanan för att kolla på Big Ben, London eye och tower bridge. Efter vi kolalt på dem gick vi och åt på ett jätte fint och gott ställe. Sedan fortsatte dagen med lite mer shopping.

Måndagen den 10 April var vår sista hel dag så vi åkte och kollade beckham palace alltså när det var vakt byte. Efter detta fortsatte den sista shoppingen och slutade med gott mat på ännu en finare resturang.

Tisdagen den 12 April gick vi upp och åt frukost sen åkte vi direkt till flygplatsen och tog flyget hem till Sverige :)